anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Pink Fight!

Publicerad 2013-10-04 12:35:06 i Allmänt,

I dag rusade jag till Lindex i tron om att det skulle vara värsta kalabaliken där. Men så blev aldrig fallet. Anledningen till min kalabaliks-tro var att idag släpptes Matthew williamsons kollektion på Lindex, där nästan hela vinsten går till forskning kring bröstcancer. En mycket bra anledning att shoppa tycker jag. 
Jag fick iaf tag på en klänning jag kollat ut samt ett "rosa band"  ett sött litet armband där hela summan gick till bröstcancerfonden. Nu tycker jag att alla ska springa iväg och shoppa eller bara skänka en slant till cancerforskning så vi blir av med den här hemska sjukdomen! 




Bild på klänningen kommer imon!
Nu blir det examination i matte, tjoho!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela