anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Silent night,

Publicerad 2012-11-26 00:13:03 i

Idag har det varit en riktig mysdag igen. Bara myst, gått på julskyltning (i regnet) och smygpyntat lite hemma. Jag verkligen älskar julen och vårt riktiga julmys börjar redan nästa helg då vi åker ner till skåne och träffar hela Jonathans familj. Så mycket att se fram emot nu! Heja, heja!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela