anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Plugg,

Publicerad 2012-11-22 17:52:19 i

Blörk. Idag händer inte mycket mer än plugg. Om jag blundar ser jag ändå ord och meningar framför mig...
Sotter och ska skriva ihop observationen jag gjorde igår, det går bra men det finns ju så mycket annat som är roligare!
Sambon vill gå på bia ikväll, vi får väl se om jag hinner bli färsig tills dess. I så fall blir det nog nya Bond: Skyfall. Någon som sett?
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela