anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

När mörker och kyla ligger kring vårt hus,

Publicerad 2012-11-20 20:25:40 i

Idag har vi bara slappat hela dagen. Ätit, gått och handlat och nu ikväll har vi avslutat men lite glöggmys! Husebyglögg med saffransmak och en blossa mocca choklad blev det. Husebyglöggen var topp men blossan var tyvärr botten. Smakade inte alls som man vill att glögg ska smaka.
I morgon ska jag ut på en fältstudie på min vfu-plats, får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela