anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Glöggmys,

Publicerad 2012-11-28 20:48:06 i

Idag har det varit ännu mera julpynt för i morgon vankas det glöggmys med finisarna från skolan! Först blir det dock en runda arbete faktiskt, det var inte igår...
Till helgen ska det tydligen komma värsta stormen. Det vill vi inte veta av när vi ska köra till Skåne!
Nu blir det Berg flyttar in!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela