anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Holy sunday,

Publicerad 2012-07-08 22:58:10 i Allmänt,

Vi har gjort så mycket i helgen att jag inte har hunnit skriva någonting alls.
Fredagen när vi kom upp gick vi direkt på AW med Pappa och Petra och ett par kompisar till dem. Där åt och drack vi gott! Sen gick vi vidare hem till Putte och Ulrika för att mysa vidare i deras fina trädgård.
Lördagen blev väldigt lugn.Vi tog en golfrunda ute i Lagan. Min finaste vän kom hem till oss en runda och vi tittade på film. På kvällen grillade vi och satt uppe länge och bara pratade och myste!
Idag blev det inte många knop på förmiddagen och vi var tvugna att åka hem redan vid tre eftersom vi skulle ha en kvällsandakt i kyrkan. Efter andakten stannade jag kvar för jag sitter i planeringsgruppen inför vår kommande församlingshelg. Församlingshelg är typ som ett stort läger som alla i församlingen kan åka på, gammal som ung, och det ska bli fantastiskt roligt! Idag, när vi har varit inne nästan hela dagen, har det varit riktigt vackert och skönt väder. Hoppas det blir lika fint i morgon.










/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela