anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Summer lovin'

Publicerad 2012-07-11 19:02:34 i Allmänt,

Well, idag åkte jag och min ömma moder iväg för att plocka jordgubbar och få lite sommarfeeling. Det gick väl sådär då regnet brakade lös precis när vi kom ut på jordgubbsfältet, inte helt optimalt plockväder.
Idag har jag ätit en massa gott hela dagen! Till frukost åt jag en omelett med proscuttio och ruccola, till lunch en "köttbulle-macka", som egentligen var gårdagens rester av hamburgare, och röbetstzatsiki. Nu ikväll har vi ätit grillad kyckling med halloumi, sallad och aioli, mums dag helt enkelt!

På fredag ska mamma och hennes sambo åka upp till Malung för en veckas dansband och camping så vi ska passa deras hund Otto i lite mer än en vecka. Det ska blir mysigt att ha honom här hemma, dessutom får man en ursäkt att gå ut och gå.








/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela