anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

SYTYCD 2,

Publicerad 2012-07-11 22:14:47 i Allmänt,

Hämtade ut ett paket från H&M idag. Beställde ett par skor och ett nytt duschdraperi från rean.
Allt blev jättebra, har tittat på draperiet hur länge som helst och nu hänger det i badrummet och luktar skit (plasten luktade verkligen illa). Skorna är sådär perfekt cognacs-bruna, nästan lite höstiga. Jag tänker matcha dem lite sjuttiotal med mina utsvängda jeans och en fin skjorta.




Nu blir det mer SYTYCD!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela