anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

The one and only,

Publicerad 2012-07-04 01:37:32 i Allmänt,

Blev ingen dagsutflykt idag. Det blev i stället en kvälls/nattutflykt till min fina vän Frida. Vi har inte träffats på jättelänge och i morgon ska hon flytta till Helsingborg så därför blev det ett spontanbesök. Från och med i kväll kan man även hyra in mig som flytthjälp då jag både har packat, rensat ut kläder och i morgon ska jag minsann få äran att köra flyttlasset till stora staden. Vet egentligen inte om jag var till så stor hjälp men trevligt var det och lite kläder fick jag minsann med mig hem. Ones' trash...
Fridas mamma hade fina "ugglekuddar" men självklart visste inte min vän vart hon hade köpt dem.
När jag kom hem möttes jag av en lite mindre trevlig vän och tyvärr blir det nog regn i morgon.
Nu blir det sängen. G'Night!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela