anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Sweet mint,

Publicerad 2012-07-06 14:45:17 i Allmänt,

Jag borde verkligen packa men hittar en massa annat man kan göra i stället. Vi åker till småland om drygt en timme och jag har inte packat något, heja mig!
Ikväll ska vi ut och äta med pappa och några vänner på Harrys i stan. Det ska blir supermysigt. Jag hade ju hoppats på att kunna göra ett Moheda besök i morgon men tydligen ska det åska och regna, inte så kul, så vi får väl se hur det blir.



Älskar min mint-färgade klänning från H&M och ikväll blir det den och mina fina ceriserosa skor!
Halsbandet är från Cooee design, ett märke från min hemort och det är helt galet men det har verkligen etablerat sig i hela Sverige. Både svenska och utlänska kändisar bär dessa skitcoola smycken i plast.





Go and have a look! http://cooee.se

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela