anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Room service,

Publicerad 2012-07-03 10:52:57 i Allmänt,

Har vaknat alldeles för tidigt och alldeles för många gånger, bla för att posten ringde på (det fattade jag ju inte då mitt i skönaste sömnen, men förstod det på lappen de lämnat kvar).
Sitter nu och tittar på gamla repriser av Room Service och känner mig allmänt rastlös. Jag känner att det är nog tid för att göra en liten dagsutflykt idag. Har ni några bra utflyktstips?

Det växer små fina tomater på min planta, odlingslycka för någon mitt i stan!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela