anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Lovely summer,

Publicerad 2012-07-04 16:06:01 i Allmänt,

Idag är verkligen sommaren här och jag är så glad för vad vi har framför oss!

Nu ska vi alldeles strax åka iväg till Hörby och gå på marknad. Har aldrig varit där med folk säger att det är fint. Vi får väl se vad vi kan hitta.


Pepp tjej som flyttar till storstan!



Ha nu en superfin sommar i din stad!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela