anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

Heliga Holiday,

Publicerad 2012-07-13 11:08:27 i Allmänt,

Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre!
Igår kom jag in på mitt förstahandsval till högskolan, det betyder att jag väljer mellan två olika utbilningar då jag tidigare har kommit in på en folkhögskoleutbildning. Det känns både bra och lite jobbigt, jag har under hela den här processen sagt att det hade varit så skönt att bara komma in på en utbildning. Klart att det är roligt att komma in på flera utbildningar men jag har så svårt för att bestämma mig. Nog om det.

Idag är min sista "semesterdag" och igår kände jag mig så deppig för att vi inte har haft någon riktigt semester i år men idag hade det helt vänt. Jag gick upp lagom tidigt och tog en lång promenad och sitter nu och njuter av en grym frukost: Keso, nektarin och mandlar. Snart kommer mamma och lämnar Otto, vi skulle hämtat honom igår men jag fick migrän så jag bad dem komma med honom idag i stället, och ikväll ska vi på sommarfest med Jazzklubben. En fin fredag helt enkelt! Funderar på att inviga mina nya skor...



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela