anotherordinaryday

Anotherordinaryday är en alldeles vanligt blogg - helt utan genre. Den handlar helt enkelt om min vardag och hur jag förgyller den med saker jag tycker om. Enjoy!

En helt vanlig dag,

Publicerad 2012-07-05 23:38:09 i Allmänt,

Idag vart det dåligt med bloggandet, men så blir det ibland.
Sov länge och när jag sen hade gjort mig i ordning for jag till Sösdala för att planera inför Gudstjänsten vi ska ha på söndag. Jag ska minsann prata en hel del så kom dit och lyssna! 18.00 i Tureholmskyrkan.
I morgon åker vi upp till Småland för att bara ta det allmänt lugnt, inget planerat men jag tycker nog ändå att det är dags för ett moheda besök!
Blir inga bilder idag för nu nalkas sängen men i morgon ska jag visa mina fynd från Hörby.
Sleep tight!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en tjej som gillar det vackra i livet - allt ifrån släkt och vänner till fotografering, musik och inredning. Jag lever nu studentlivet i Växjö tillsammans med min sambo Jonathan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela